Over Patiëntenreview

"Quality is not an act, its a habit"

Met artsen praten over betere zorg

Dat is voor ons belangrijk. Niet alleen omdat zorgverleners vanaf 01 januari 2016 verplicht zijn om keuze-informatie te geven, maar ook omdat betere zorg tot tevreden patiënten leidt, én tot tevreden zorgmedewerkers.

Missie

Verbinden. Het creëren van een verbinding tussen zorgverlener en patiënt. Zorg wordt steeds vluchtiger en anoniemer door kostenbesparingen en toepassingen van E-health. Door met elkaar in gesprek te blijven, houden we de zorg persoonlijk

Visie

Patiënttevredenheid als basis voor zichtbare en verantwoorde zorg. Niet omdat zorgverleners verplicht zijn keuze-informatie te geven, maar omdat betere zorg tot tevreden patiënten leidt, én tot tevreden zorgmedewerkers.

Kernwaarde

Laagdrempelig en efficiënt. De tijden dat zowel patiënten als artsen uren de tijd hadden om aan een patiënt tevredenheidsonderzoek te besteden, zijn voorbij. Een gemakkelijk en snel proces is noodzakelijk

Ons team

Patiëntenreview is opgericht door een marketingmanager en een klankbord van vijf zorgverleners. De huisarts, dermatoloog, fysiotherapeut en de twee tandartsen merkten op dagelijkse basis hoe traditionele tevredenheidsmetingen tot frustratie leidden. Steeds minder contact met de patiënt en toenemende eisen-lijstjes die niets toevoegden. Zes knappe koppen bij elkaar, en Patiëntenreview was geboren! De onderneming biedt nu ruimte aan een jong, divers en ambitieus team, dat wisselend bestaat uit zzp'ers, fulltimers en parttimers.

Wouter

Founder & Marketing

Nick

UX - Designer

Eugene

PHP ontwikkelaar

Jake

Projectmanager

Charlotte

Blogger

Theresa

Administratie

Audrey

Legal

Vacature

Jr. Accountmanager

Ook het beste uit uw praktijk halen?

Lees hoe andere praktijken succesvol reviews inzetten:

50%
Download nu